shopping

Hallå, idag har jag varit till stan och handlat lite små grejs! Jag fattar inte hur svårt det kan vara att hitta en bra börs till ett rimligt pris i den hära staden... men till slut hittade jag en som var okej iallafall! Kunde inte ta bilderna med systemkameran så fick bli mobilbilder, kommer frörmodligen bättre bilder framöver.
Röd/lila byxor från H&m 150:- på rean!
Börs från Kappahl 129:-
Halsband, Kappahl 99:-
Tröja, Carlings 199:-
Volume master från Trudes 119:-
Musmatta, Clas ohlson 29:-
färgerna stämmer inte överrens med verkligheten! Mindre lila egentligen.

Kommentarer
Takai;

ASÅÅÅÅ, den där tröjan är så snyyyyggg! :D (den från carlings), vill också ha en tror jag hihi.

2012-07-10 14:37:11
URL: http://takai.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: